pin phone Lista želja profile search
0
basket
profile Profil

ZATVORI Close icon

Šifra proizvoda: 128264

Dodatno jamstvo DJI Care Refresh za DJI Mavic Air 2, 12 mjeseci

Informacije o proizvodu
86,95
od 7,25 € / mj.Obračun rata Obračun rata

Jamstvo: 12 mjeseci

Provjerite dostupnost u trgovinama
Raspoloživo odmah
Raspoloživo u roku 7-10 dana
Raspoloživo na upit
  • Dostava
  • Plaćanje
  • Post-prodajna podrška

Možda treba i ovo?

  • Opis
    Nudi mogućnost dvije zamjenske jedinice u jednoj godini uz malu dodatnu naknadu i pokriva širok raspon nezgoda, pružajući vam više spokoja prilikom korištenja vašeg proizvoda. Kliknite ovdje za čitanje odgovora na naša često postavljena pitanja.

    Važna napomena:
    1. DJI Care Refresh paket može se povezati s ranije kupljenim DJI dronom kada isti ispunjava jedan od sljedećih kriterija:
    • Potpuno nov i neaktivan dron;
    • Dron aktiviran u posljednjih 48 sati;
    • Popravljen u službenom DJI servisnom centru (u roku od 72 sata od primanja pozivnice putem e-pošte);
    Želite kupiti DJI Care Refresh, no vaš je proizvod aktiviran prije više od 48 sati? Kliknite ovdje da biste saznali kako.

    2. Ako imate aktivacijsku karticu DJI Care Refresh, sljedite ovaj link kako biste je povezali sa svojim proizvodom: https://service.dji.com/care/active

    3. DJI Care Refresh i odgovarajući proizvod moraju se kupiti u istoj državi ili regiji jer pogodnosti koje pruža DJI Care Refresh ispunjavaju uvjete samo u državi odnosno regiji u kojoj je kupljen.

    4. Svaki put kada zatražite zamjenu, dobit ćete zamjensku jedinicu koja je nova ili kao nova po performansama i pouzdanosti.

    Za Mavic Air 2, prva zamjena DJI Care Refresh iznosi 79 eura, dok je druga zamjena 109 eura.

    Nastavite letjeti
    DJI Care Refresh je sveobuhvatan i pouzdan servisni plan koji nudi dvije zamjenske jedinice u jednoj godini, što vam omogućuje da u vašem DJI proizvodu uživate uz više spokoja kud god pošli

    Dvije brze izmjene
    DJI Care Refresh nudi dvije zamjenske jedinice u jednoj godini. Dogodi li se nezgoda, možete uz malu naknadu zamijeniti vaš proizvod.

    Zamjena bez muke
    Dogodi li se nezgoda, zamijenit ćemo vaš proizvod, bez obzira radi li se o šteti od vode, sudaru ili bilo kojem drugom uzroku. Dobit ćete zamjensku jedinicu koja je nova ili kao nova po performansama i pouzdanosti.

    Popravak sa DJI Care Refresh uslugom
    Online zahtjev za popravkom – Pošaljite oštećeni proizvod – DJI prima proizvod – Procjena štete i izjava – Odaberite popravak ili zamjenu – Plaćanje – DJI natrag šalje popravljeni proizvod ili zamjenu
    *Dovršite Procjenu štete i izjavu za najtemeljitiju analizu

    Popravak sa DJI Care Refresh Express uslugom
    Online zahtjev za popravkom – Pošaljite oštećeni proizvod – DJI prima proizvod – Procjena štete i izjava – Odaberite popravak ili zamjenu – Plaćanje – DJI natrag šalje popravljeni proizvod ili zamjenu
    *Preskočite Procjenu štete i izjavu kako biste prije dobili zamjenski proizvod

    Uštedite vrijeme sa Expressom
    Express je opcija koja vam omogućuje preskakanje procjene štete i izjave. DJI servisni centar će vam poslati zamjenu čim dobiju vaš proizvod.

    Besplatna dostava
    DJI će snositi troškove dostave u oba smjera svaki puta kada im se proizvod pošalje na zamjenu.*
    DJI će snositi troškove dostave samo u državu ili regiju gdje je DJI Care Refresh kupljen.
    VIP usluga

    Kada god vam bude trebala tehnička podrška, DJI tehnički stručnjaci će vam je pružiti i vaš će im problem biti prvi prioritet. Kad god vaš proizvod treba popravak ili zamjenu, vaše će potrebe kao VIP kupca biti najbitnije.
    *Za DJI Care Refresh uslugu, posjetite Support page (stranicu podrške) na službenim DJI stranicama.

    FAQ
    ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
    1. Što je DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh je plan usluga koji vam pruža mir, pokrivajući štetu na vašem DJI proizvodu. DJI Care Refresh vrijedi 12 mjeseci i nudi do dvije potpune zamjene uz nadoplatu ako je vaš proizvod oštećen uslijed nezgoda ili tijekom uobičajene uporabe.

    2. Koja je razlika između DJI Care Refresh i jamstva DJI proizvoda? Hoće li garancija DJI proizvoda biti nevažeća bez kupnje DJI Care Refresh paketa?

    Jamstvo proizvoda garancija je usluge popravka pružene od strane proizvođača ako se utvrde nedostaci proizvoda. DJI Care Refresh pruža zamjenu ako dođe do oštećenja uslijed slučajnog oštećenja proizvoda tijekom uobičajene uporabe. I dalje možete uživati u DJI-jevoj standardnoj garanciji proizvoda bez kupnje DJI Care Refresh, no DJI Care Refresh može uvelike smanjiti troškove usluge.
    Nadalje, ako su troškovi popravka pokriveni standardnom garancijom proizvoda, na preostali saldo zamjene vašeg DJI Care Refresh neće utjecati.

    3. Podržava li DJI Care Refresh međunarodnu pokrivenost?

    Ne, trenutno DJI Care Refresh djeluje samo u državi ili regiji koje ste odabrali prilikom kupovine servisnog plana. DJI Care Refresh i odgovarajući proizvod moraju se kupiti u istoj državi ili regiji.

    4. Pod kojim uvjetima mogu kupiti DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh može se vezati za vaš DJI proizvod kada ispunjava jedan od sljedećih kriterija:
    · Potpuno nov i neaktivan proizvod;
    · Dronovi ili kardanski zglobovi (gimbali) aktivirani u posljednjih 48 sati;
    · Ručni uređaj aktiviran u zadnjih 30 dana;
    · Proizvod popravljen u službenom DJI servisnom centru (u roku od 72 sata od primanja pozivnice putem e-pošte);
    · Dronovi odobreni video provjerom.

    5. Moj je proizvod aktiviran duže od razdoblja dostupnog za kupnju DJI Care Refresh. Mogu li ipak kupiti DJI Care Refresh?

    Možete se prijaviti za video potvrdu. Nakon prolaska verifikacije i primitka obavijesti o kupnji, DJI Care Refresh možete kupiti u roku od 72 sata nakon što primite obavijest.

    6. Gdje je dostupan DJI Care Refresh?

    Trenutno je DJI Care Refresh dostupan samo kupcima iz Sjedinjenih Država, Kanade, zemalja EU, Velike Britanije, Švicarske, Norveške, Australije, Hong Konga, Tajvana, Japana, Južne Koreje i kontinentalne Kine. Možete provjeriti je li DJI Care Refresh dostupan u vašoj zemlji putem ovlaštene DJI trgovine.

    7. Kako mogu kupiti DJI Care Refresh?

    · Možete otići u DJI trgovinu i unijeti serijski broj svog proizvoda za kupnju DJI Care Refresh. Nakon što DJI Care Refresh uspješno kupite, automatski će se povezati s vašim proizvodom.
    · Možete i otići u vodeću službenu trgovinu tehničke opreme ili u ovlašteni dućan da kupite aktivacijsku karticu DJI Care Refresh. Nakon kupnje slijedite upute na kartici kako biste aktivirali i povezali DJI Care Refresh.

    8. Moj Inspire 2 uređaj opremljen je kardanskim zglobom serije Zenmuse. Kako mogu kupiti DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh plan jamstva zasebno je dostupan za kamere Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7. Ako se kupi više od jedne kamere, DJI Care Refresh može se kupiti za svaku.

    9. Mogu li vratiti ili prenijeti DJI Care Refresh?

    Ako se vaš DJI proizvod vrati u skladu s povratnim pravilima DJI-ja, možete podnijeti zahtjev i za vraćanje DJI Care Refresh. Ako vaš DJI proizvod nije vraćen, ne možete vratiti DJI Care Refresh.
    DJI Care Refresh nije prenosiv.

    10. Kako na svoj proizvod vežem DJI Care Refresh?

    · Ako kupite DJI proizvod i odaberete DJI Care Refresh uz svoju narudžbu u DJI trgovini, DJI Care Refresh automatski će se povezati s vašim proizvodom i stupiti na snagu u roku od 24 sata. Ne morate ponovo vezati uslugu s proizvodom.
    · Ako na DJI Store kupite zasebno DJI Care Refresh, prilikom kupnje usluge potrebno je unijeti serijski broj svog proizvoda prema uputama na stranici.
    · Ako kupite aktivacijsku karticu DJI Care Refresh, morate unijeti aktivacijski kod i serijski broj svog proizvoda putem stranice za aktiviranje DJI Care kako biste aktivirali svoju uslugu DJI Care Refresh.

    11. Koliko traje razdoblje pokrivanja DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh vrijedi 12 mjeseci.
    · Ako kupite DJI proizvod i odaberete DJI Care Refresh sa svojom narudžbom u DJI trgovini, tada DJI Care Refresh stupa na snagu dva sata nakon dana otpreme (shipping day).
    · Ako DJI Care Refresh kupite zasebno u DJI trgovini ili na drugim kanalima, tada DJI Care Refresh stupa na snagu u ponoć na dan i datum naveden u ugovoru o jamstvenom servisu.

    12. Moj DJI Care Refresh je istekao. Mogu li ga ponovo kupiti?

    Ako vaš DJI Care Refresh još nije istekao, a preostala vam je barem jedna zamjena proizvoda, tada možete kupiti DJI Care Refresh+, što će vam produžiti uslugu zamjene za još godinu dana, kao i produžiti jamstveni rok vašeg proizvoda.
    Dostupnost i mogućnosti DJI Care Refresh+ mogu se razlikovati ovisno o državi ili regiji. Možete provjeriti je li DJI Care Refresh+ dostupan u vašoj zemlji u trgovini DJI.

    13. Koji se dijelovi mogu zamijeniti u sklopu DJI Care Refresh usluge?

    1) Za serije Mavic i serije Spark možete zamijeniti dronove, kardanski zglob, kameru, propelere i bateriju.
    2) Za Osmo seriju, kamera (uključujući i okvir kamere) i baterija se mogu zamijeniti.
    3) Za Ronin seriju kardanski zglob i hvat se mogu zamijeniti.
    4) Za Phantom seriju, dron, kardanski zglob, kamera i propeleri mogu se zamijeniti.
    5) Za Inspire 2 dron i propeleri mogu se zamijeniti.
    6) Za Zenmuse seriju kardanski zglob i fotoaparat mogu se zamijeniti.

    14. Koje su zamjenske naknade za DJI Care Refresh?

    Kliknite ovdje da biste vidjeli naknade za zamjenu za svaki proizvod.

    15. Koje proizvode nudi zamjenska usluga?

    Zamjenske jedinice su potpuno novi proizvodi ili su im jednaki u pogledu performansi i pouzdanosti.

    16. Nakon korištenja zamjene, trebam li ponovno kupiti DJI Care Refresh? Hoće li se ponovno izračunati rok valjanosti DJI Care Refresh?

    Nakon korištenja usluge zamjene, zamjenski proizvod automatski će se povezati s DJI Care Refresh uslugom izvornog proizvoda, a originalni garancijski rok se nastavlja.

    17. Kako mogu upotrijebiti DJI Care Refresh uslugu za zamjenu?

    Ako je oštećenje vašeg DJI proizvoda pokriveno uslugom zamjene, idite na stranicu servisa za popravak DJI-ja na to da zabilježite slučaj:
    · Ako odaberete internetsku uslugu, pošaljite svoj proizvod u centar za popravke koji je odredio DJI slijedeći upute na web mjestu. Nakon što DJI utvrdi štetu, možete birati između usluge zamjene i usluge popravljanja.
    · Ako odaberete brzu uslugu, DJI će isporučiti vašu zamjenu odmah po primanju vašeg oštećenog proizvoda.
    Napomena: dostupnost ove usluge može se razlikovati ovisno o državi ili regiji. Molimo kontaktirajte DJI podršku kako biste provjerili je li usluga dostupna u vašoj regiji.

    Ako u vašem gradu postoji hitni servisni centar DJI ovlaštene trgovine (SSC), možete zabilježiti svoj slučaj na stranici Swift Service i zakazati sastanak, a zatim možete otići u određeni SSC radi usluge zamjene ili plaćenog popravka.

    Nakon snimanja kućišta, trebate samo vratiti dijelove koje je potrebno zamijeniti. DJI Care Refresh automatski se vezuje za zamjenu i to neće utjecati na buduću uslugu.

    18. Dron se srušio u vodu. Hoće li zamjena biti pokrivena pod DJI Care Refresh?

    Oštećenja nastala nakon što proizvod dođe u kontakt s vodom DJI Care Refresh paket također pokriva. Proizvod koji ima oštećenja nastala uslijed kontakta s vodom može se zamijeniti pod DJI Care Refresh uslugom

Opis

Nudi mogućnost dvije zamjenske jedinice u jednoj godini uz malu dodatnu naknadu i pokriva širok raspon nezgoda, pružajući vam više spokoja prilikom korištenja vašeg proizvoda. Kliknite ovdje za čitanje odgovora na naša često postavljena pitanja.

Važna napomena:
1. DJI Care Refresh paket može se povezati s ranije kupljenim DJI dronom kada isti ispunjava jedan od sljedećih kriterija:
• Potpuno nov i neaktivan dron;
• Dron aktiviran u posljednjih 48 sati;
• Popravljen u službenom DJI servisnom centru (u roku od 72 sata od primanja pozivnice putem e-pošte);
Želite kupiti DJI Care Refresh, no vaš je proizvod aktiviran prije više od 48 sati? Kliknite ovdje da biste saznali kako.

2. Ako imate aktivacijsku karticu DJI Care Refresh, sljedite ovaj link kako biste je povezali sa svojim proizvodom: https://service.dji.com/care/active

3. DJI Care Refresh i odgovarajući proizvod moraju se kupiti u istoj državi ili regiji jer pogodnosti koje pruža DJI Care Refresh ispunjavaju uvjete samo u državi odnosno regiji u kojoj je kupljen.

4. Svaki put kada zatražite zamjenu, dobit ćete zamjensku jedinicu koja je nova ili kao nova po performansama i pouzdanosti.

Za Mavic Air 2, prva zamjena DJI Care Refresh iznosi 79 eura, dok je druga zamjena 109 eura.

Nastavite letjeti
DJI Care Refresh je sveobuhvatan i pouzdan servisni plan koji nudi dvije zamjenske jedinice u jednoj godini, što vam omogućuje da u vašem DJI proizvodu uživate uz više spokoja kud god pošli

Dvije brze izmjene
DJI Care Refresh nudi dvije zamjenske jedinice u jednoj godini. Dogodi li se nezgoda, možete uz malu naknadu zamijeniti vaš proizvod.

Zamjena bez muke
Dogodi li se nezgoda, zamijenit ćemo vaš proizvod, bez obzira radi li se o šteti od vode, sudaru ili bilo kojem drugom uzroku. Dobit ćete zamjensku jedinicu koja je nova ili kao nova po performansama i pouzdanosti.

Popravak sa DJI Care Refresh uslugom
Online zahtjev za popravkom – Pošaljite oštećeni proizvod – DJI prima proizvod – Procjena štete i izjava – Odaberite popravak ili zamjenu – Plaćanje – DJI natrag šalje popravljeni proizvod ili zamjenu
*Dovršite Procjenu štete i izjavu za najtemeljitiju analizu

Popravak sa DJI Care Refresh Express uslugom
Online zahtjev za popravkom – Pošaljite oštećeni proizvod – DJI prima proizvod – Procjena štete i izjava – Odaberite popravak ili zamjenu – Plaćanje – DJI natrag šalje popravljeni proizvod ili zamjenu
*Preskočite Procjenu štete i izjavu kako biste prije dobili zamjenski proizvod

Uštedite vrijeme sa Expressom
Express je opcija koja vam omogućuje preskakanje procjene štete i izjave. DJI servisni centar će vam poslati zamjenu čim dobiju vaš proizvod.

Besplatna dostava
DJI će snositi troškove dostave u oba smjera svaki puta kada im se proizvod pošalje na zamjenu.*
DJI će snositi troškove dostave samo u državu ili regiju gdje je DJI Care Refresh kupljen.
VIP usluga

Kada god vam bude trebala tehnička podrška, DJI tehnički stručnjaci će vam je pružiti i vaš će im problem biti prvi prioritet. Kad god vaš proizvod treba popravak ili zamjenu, vaše će potrebe kao VIP kupca biti najbitnije.
*Za DJI Care Refresh uslugu, posjetite Support page (stranicu podrške) na službenim DJI stranicama.

FAQ
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
1. Što je DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh je plan usluga koji vam pruža mir, pokrivajući štetu na vašem DJI proizvodu. DJI Care Refresh vrijedi 12 mjeseci i nudi do dvije potpune zamjene uz nadoplatu ako je vaš proizvod oštećen uslijed nezgoda ili tijekom uobičajene uporabe.

2. Koja je razlika između DJI Care Refresh i jamstva DJI proizvoda? Hoće li garancija DJI proizvoda biti nevažeća bez kupnje DJI Care Refresh paketa?

Jamstvo proizvoda garancija je usluge popravka pružene od strane proizvođača ako se utvrde nedostaci proizvoda. DJI Care Refresh pruža zamjenu ako dođe do oštećenja uslijed slučajnog oštećenja proizvoda tijekom uobičajene uporabe. I dalje možete uživati u DJI-jevoj standardnoj garanciji proizvoda bez kupnje DJI Care Refresh, no DJI Care Refresh može uvelike smanjiti troškove usluge.
Nadalje, ako su troškovi popravka pokriveni standardnom garancijom proizvoda, na preostali saldo zamjene vašeg DJI Care Refresh neće utjecati.

3. Podržava li DJI Care Refresh međunarodnu pokrivenost?

Ne, trenutno DJI Care Refresh djeluje samo u državi ili regiji koje ste odabrali prilikom kupovine servisnog plana. DJI Care Refresh i odgovarajući proizvod moraju se kupiti u istoj državi ili regiji.

4. Pod kojim uvjetima mogu kupiti DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh može se vezati za vaš DJI proizvod kada ispunjava jedan od sljedećih kriterija:
· Potpuno nov i neaktivan proizvod;
· Dronovi ili kardanski zglobovi (gimbali) aktivirani u posljednjih 48 sati;
· Ručni uređaj aktiviran u zadnjih 30 dana;
· Proizvod popravljen u službenom DJI servisnom centru (u roku od 72 sata od primanja pozivnice putem e-pošte);
· Dronovi odobreni video provjerom.

5. Moj je proizvod aktiviran duže od razdoblja dostupnog za kupnju DJI Care Refresh. Mogu li ipak kupiti DJI Care Refresh?

Možete se prijaviti za video potvrdu. Nakon prolaska verifikacije i primitka obavijesti o kupnji, DJI Care Refresh možete kupiti u roku od 72 sata nakon što primite obavijest.

6. Gdje je dostupan DJI Care Refresh?

Trenutno je DJI Care Refresh dostupan samo kupcima iz Sjedinjenih Država, Kanade, zemalja EU, Velike Britanije, Švicarske, Norveške, Australije, Hong Konga, Tajvana, Japana, Južne Koreje i kontinentalne Kine. Možete provjeriti je li DJI Care Refresh dostupan u vašoj zemlji putem ovlaštene DJI trgovine.

7. Kako mogu kupiti DJI Care Refresh?

· Možete otići u DJI trgovinu i unijeti serijski broj svog proizvoda za kupnju DJI Care Refresh. Nakon što DJI Care Refresh uspješno kupite, automatski će se povezati s vašim proizvodom.
· Možete i otići u vodeću službenu trgovinu tehničke opreme ili u ovlašteni dućan da kupite aktivacijsku karticu DJI Care Refresh. Nakon kupnje slijedite upute na kartici kako biste aktivirali i povezali DJI Care Refresh.

8. Moj Inspire 2 uređaj opremljen je kardanskim zglobom serije Zenmuse. Kako mogu kupiti DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh plan jamstva zasebno je dostupan za kamere Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7. Ako se kupi više od jedne kamere, DJI Care Refresh može se kupiti za svaku.

9. Mogu li vratiti ili prenijeti DJI Care Refresh?

Ako se vaš DJI proizvod vrati u skladu s povratnim pravilima DJI-ja, možete podnijeti zahtjev i za vraćanje DJI Care Refresh. Ako vaš DJI proizvod nije vraćen, ne možete vratiti DJI Care Refresh.
DJI Care Refresh nije prenosiv.

10. Kako na svoj proizvod vežem DJI Care Refresh?

· Ako kupite DJI proizvod i odaberete DJI Care Refresh uz svoju narudžbu u DJI trgovini, DJI Care Refresh automatski će se povezati s vašim proizvodom i stupiti na snagu u roku od 24 sata. Ne morate ponovo vezati uslugu s proizvodom.
· Ako na DJI Store kupite zasebno DJI Care Refresh, prilikom kupnje usluge potrebno je unijeti serijski broj svog proizvoda prema uputama na stranici.
· Ako kupite aktivacijsku karticu DJI Care Refresh, morate unijeti aktivacijski kod i serijski broj svog proizvoda putem stranice za aktiviranje DJI Care kako biste aktivirali svoju uslugu DJI Care Refresh.

11. Koliko traje razdoblje pokrivanja DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh vrijedi 12 mjeseci.
· Ako kupite DJI proizvod i odaberete DJI Care Refresh sa svojom narudžbom u DJI trgovini, tada DJI Care Refresh stupa na snagu dva sata nakon dana otpreme (shipping day).
· Ako DJI Care Refresh kupite zasebno u DJI trgovini ili na drugim kanalima, tada DJI Care Refresh stupa na snagu u ponoć na dan i datum naveden u ugovoru o jamstvenom servisu.

12. Moj DJI Care Refresh je istekao. Mogu li ga ponovo kupiti?

Ako vaš DJI Care Refresh još nije istekao, a preostala vam je barem jedna zamjena proizvoda, tada možete kupiti DJI Care Refresh+, što će vam produžiti uslugu zamjene za još godinu dana, kao i produžiti jamstveni rok vašeg proizvoda.
Dostupnost i mogućnosti DJI Care Refresh+ mogu se razlikovati ovisno o državi ili regiji. Možete provjeriti je li DJI Care Refresh+ dostupan u vašoj zemlji u trgovini DJI.

13. Koji se dijelovi mogu zamijeniti u sklopu DJI Care Refresh usluge?

1) Za serije Mavic i serije Spark možete zamijeniti dronove, kardanski zglob, kameru, propelere i bateriju.
2) Za Osmo seriju, kamera (uključujući i okvir kamere) i baterija se mogu zamijeniti.
3) Za Ronin seriju kardanski zglob i hvat se mogu zamijeniti.
4) Za Phantom seriju, dron, kardanski zglob, kamera i propeleri mogu se zamijeniti.
5) Za Inspire 2 dron i propeleri mogu se zamijeniti.
6) Za Zenmuse seriju kardanski zglob i fotoaparat mogu se zamijeniti.

14. Koje su zamjenske naknade za DJI Care Refresh?

Kliknite ovdje da biste vidjeli naknade za zamjenu za svaki proizvod.

15. Koje proizvode nudi zamjenska usluga?

Zamjenske jedinice su potpuno novi proizvodi ili su im jednaki u pogledu performansi i pouzdanosti.

16. Nakon korištenja zamjene, trebam li ponovno kupiti DJI Care Refresh? Hoće li se ponovno izračunati rok valjanosti DJI Care Refresh?

Nakon korištenja usluge zamjene, zamjenski proizvod automatski će se povezati s DJI Care Refresh uslugom izvornog proizvoda, a originalni garancijski rok se nastavlja.

17. Kako mogu upotrijebiti DJI Care Refresh uslugu za zamjenu?

Ako je oštećenje vašeg DJI proizvoda pokriveno uslugom zamjene, idite na stranicu servisa za popravak DJI-ja na to da zabilježite slučaj:
· Ako odaberete internetsku uslugu, pošaljite svoj proizvod u centar za popravke koji je odredio DJI slijedeći upute na web mjestu. Nakon što DJI utvrdi štetu, možete birati između usluge zamjene i usluge popravljanja.
· Ako odaberete brzu uslugu, DJI će isporučiti vašu zamjenu odmah po primanju vašeg oštećenog proizvoda.
Napomena: dostupnost ove usluge može se razlikovati ovisno o državi ili regiji. Molimo kontaktirajte DJI podršku kako biste provjerili je li usluga dostupna u vašoj regiji.

Ako u vašem gradu postoji hitni servisni centar DJI ovlaštene trgovine (SSC), možete zabilježiti svoj slučaj na stranici Swift Service i zakazati sastanak, a zatim možete otići u određeni SSC radi usluge zamjene ili plaćenog popravka.

Nakon snimanja kućišta, trebate samo vratiti dijelove koje je potrebno zamijeniti. DJI Care Refresh automatski se vezuje za zamjenu i to neće utjecati na buduću uslugu.

18. Dron se srušio u vodu. Hoće li zamjena biti pokrivena pod DJI Care Refresh?

Oštećenja nastala nakon što proizvod dođe u kontakt s vodom DJI Care Refresh paket također pokriva. Proizvod koji ima oštećenja nastala uslijed kontakta s vodom može se zamijeniti pod DJI Care Refresh uslugom

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo, funkcionalnost stranice, te Vas obavijestili o odličnim ponudama. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom korištenja ove stranice i kupovinom, neophodni kolačići smatraju se prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati one koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

HGSPOT_SID

Za pohranu SID-a.

Ističe: Nikada

Vrsta: HTTPS

language

Za pohranu jezika stranice.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

currency

Za pohranu valute stranice.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

cookie

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

proizvodi_lista_zelja

Za pohranu proizvoda u listu želja.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

proizvodi_like

Za pohranu proizvoda označeni kao sviđa mi se.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

Podaci se prikupljaju anonimno i ne omogućuju praćenje aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama. Koriste se za analizu, praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i izrade izvješća za poboljšanja Internet stranice. Napominjemo da ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući Sjedinjene Američke Države.

_gcl_au

Za pohranu i praćenje konverzija.

Ističe: Nikada

Vrsta: HTTP

_ga

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica

Ističe: 2 godine

Vrsta: HTTP

_gid

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica.

Ističe: 1 dan

Vrsta: HTTPS

_gat_UA-210111147-1

Za čitanje i filtriranje zahtjeva od botova.

Ističe: 1 minuta

Vrsta: HTML

_ga_MRQHJPLSGF

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

_fbp

Za pohranjivanje i praćenje posjeta web stranicama.

Ističe: 3 mjeseca

Vrsta: HTTP

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Kolačići su male tekstne datoteke koje internetske stranice koriste kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.

Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je to izričito potrebno za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića trebamo vašu suglasnost.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

Više informacija o tome tko smo mi, kako nas možete kontaktirati i kako obrađujemo vaše osobne podatke možete pronaći u našoj Politici privatnosti.

Molimo vas da pri kontaktiranju vezano za vašu suglasnost navedete svoj ID broj suglasnosti i datum isteka iste.

Kliknite za razgovor