Logitech napravio drastičnu promjenu!

Novi dizajn je upečatljiviji i fokusiran na boje za razliku od starog dizajna koji je bio dosta opušten i blag.
Najveća promjena je novi logo koji ćemo imati prilike vidjeti na novim proizvodima.
Novi dizajn je upečatljiviji i fokusiran na boje za razliku od starog dizajna koji je bio dosta opušten i blag.
Najveća promjena je novi logo koji ćemo imati prilike vidjeti na novim proizvodima.
Uz sve to, postavljeno je i novo ime brenda „Logi“.
Iako još ne znamo o kakvim se proizvodima radi, pretpostavlja se da će Logi brend biti rezerviran za lifestyle proizvode, a osnova će i dalje zadržati Logitech logo.
Od 2013. godine Logitech u tajnosti radi na rebrandingu za koji kažu da će inovativnost i dizajn biti na prvom mjestu kako bi poboljšali iskustvo i doživljaj svojih korisnika.
Biti će dodane nove kategorije, a Logitech kaže da možemo očekivati preokrete u dizajnu za koji kažu da će biti izvan klasične definicije istog jer će kombinirati estetiku, modernu tehnologiju i nove poslovne strategije u potpuno novu cjelinu.
Veselimo se novostima iz Logitecha!