pin phone profile search
0
basket
profile Profil

ZATVORI Close icon

Reklamacije

REKLAMACIJE

Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun i jamstveni list kao jedini dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa nema reklamacija.

U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod pošaljite na adresu reklamacijskog odjela i servisnog centra: HGSPOT Grupe d.o.o., Avenija Dubrovnik 46, 10 020 Zagreb ili nas kontaktirajte na broj telefona: 01/6611-511.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama /trgovinama u kojima se nalazite. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak .

Ostali načini podnošenja prigovora:

• Na adresu:  Ulica kneza Branimira 24, 10040 Zagreb
• Na e-mail adresu:  [email protected]
• Na fax broj: 01/6611-541

ili podnijeti u poslovnim prostorijama na adresi Zagreb, Ulica kneza Branimira 24. Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda webstranice slažete se s uvjetima korištenja. Klikni ovdje i saznaj više informacija.

Kliknite za razgovor