Servis
*OBAVIJEST!* HGSPOT servis sada se nalazi na novoj lokaciji, Ulica kneza Branimira 24, 10040 Zagreb - Dubrava. Radno vrijeme servisa je od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00 sati.
HGSPOT servis na raspolaganju je za prijem i servisiranje roba iz područja rada HGSPOTa, ali i za brojne druge usluge koje se odnose na kontrolu, popravak ili unapređenje rada na računalima i drugim elektroničkim uređajima. Sa korištenjem informatičke i slične opreme može doći do poremećaja i problema u radu koji nisu vezani uz tehničku ispravnost pojedinih komponenti nego uz način korištenja uređaja i opreme. Većina nas se bar jednom susrela s nekim virusom, spywareom ili malewareom na računalu, problemom u radu operativnog sustava ili neshvaćanjem što je zapelo kod neke instalacije. HGSPOT servis, njegovi serviseri, tehničari i ostalo osoblje mogu Vam svojim znanjem i iskustvom pomoći u takvim slučajevima. Sastavili smo ponudu usluga za koje nas korisnici najčešće pitaju pa svakako provjerite popis usluga i što sve možemo učiniti za Vas, ali proučite i načine kako to možemo odraditi u svrhu ostvarivanja najboljeg i najjednostavnijeg mogućeg iskustva za Vas.
Usluge servisa je moguće koristiti na više načina. Tu je prije svega "klasična" usluga servisa koju obavljamo na lokaciji centralnog servisa u Zagrebu. Također postoji i opcija "servis u kući" - odnosno ponuda servisnih usluga koje možemo obaviti na Vašoj lokaciji. Za sada je ova usluga dostupna samo u Zagrebu. Naposljetku, tu je ponuda usluga "udaljene podrške", trenutni apsolutni hit jer je brz odaziv i ne trebate nikuda ići niti čekati na osobu koja je na terenu. Naravno, putem udaljene podrške se ne može reagirati u svim slučajevima, ali odlična je za dijagnostiku, uklanjanje virusa i slično.
UDALJENA PODRŠKA
Ova nova grupa usluga inovativan i jednostavan oblik informatičke podrške, koja je brzo i efikasno rješenje za vaše probleme. Ukoliko na cjeniku ne nađete uslugu udaljene podrške koja vam treba, budite slobodni i pošaljite upit na [email protected], a naši stručnjaci će vam odgovoriti u najbržem mogućem roku.Usluge udaljene podrške zahtjeva pristup vašem računalu. To znači s vaše strane instaliranje aplikacije TeamViewer na vaše računalo i pristup internetu. Više o Teamvieweru možete pronaći na linku same aplikacije: http://www.teamviewer.com. Kod ove usluge, osim samog TeamViewera kojim se tehničar iz servisa spaja na Vaše računalo, potrebno je imati i pristup internetu te trebate biti pred računalom tijekom rada servisera.
OK, ako ste se odlučili za uslugu udaljene podrške, trebati će Vam TeamViewer kojeg trebate preuzeti klikom na logotip:
USLUGE NA LOKACIJI SERVISA
Radno vrijeme servisa je radnim danom od 08:00 do 17:00 sati. Svoje uređaje možete predati u servis u našim poslovnicama diljem lijepe naše unutar radnog vremena poslovnica. Zagrebačka poslovnica (Utrine) zaprima uređaje na servis u vremenu od 08:00 do 20:00 sati svakog radnog dana.Za sve ostale informacije vezane uz servis, ostavite svoj kontakt i broj servisnog naloga na tel 01/6611-511 ili jednostavno uputite mail na [email protected]. U najkraćem mogućem roku, kontaktirat će Vas osoblje servisa.
Za pozive zaprimljene nakon 20 sati, osoblje će Vas kontaktirati sljedeći radni dan.